Η θητεία στη βιβλιοθήκη έληξε στις 31/8/2011. Η αγάπη και το ενδιαφέρον δεν έχουν ημερομηνία λήξης.


Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2011

Η φαγούρα του μαθητή


Πρωί πρωί το ξυπνητήρι και η μάνα με το γάλα!
Να μη μ’ αφήσουν να χαρώ τον ύπνο μία στάλα!!

Με τσίμπλες στο σχολείο, και με μυαλό σαπούνι,
ενώ οι... εξημερεύοντες  χτυπάνε το κουδούνι.

Οι μαθητές μαζεύονται να πουν την προσευχή
Και μέσα τους ευλαβικά κάνουν την ίδια ευχή:

«Ας μη σηκώσουνε εμένα για το Δι’ ευχών
ούτε να λύσω άσκηση των μαθηματικών».

Για τρίτη ώρα το αποφάσισα, θα πάω στο καπνιστήριο
Δεν υποφέρω των αρχαίων το μαρτύριο.

Έχω να στείλω μήνυμα κι από το νέο μου κινητό.
Είναι το ζήτημα άμεσο, δε λύνεται στο μιλητό.

Η μία, η φιλόλογος, είν’ όλο απαιτήσεις.
Όλο ζητάει διάβασμα κι ένα σωρό ασκήσεις.

Κι αυτός ο φυσικός που όλο εμένα κατσαδιάζει;
Με άλλους να ασχοληθεί, δεν θέλει! δεν αδειάζει!!…

Αράζουνε στο διάλειμμα κι όλο συνεδριάζουν
Και τα παιδιά δεν σκέφτονται που στην αυλή πουντιάζουν!

Οι ξένες γλώσσες... έ, δε λέω, είναι καλές.
μα τι να κάνουμε τις ξένες λέξεις; ήδη δεν ξέρουμε πολλές;

Η θεολόγος, τι να πω... αγία γυναίκα.
Προσεύχομαι όμως μη μου βάλει δέκα.

Όποτε μ' εξετάζουνε λένε πως τους ζαλίζω.
Χημεία δεν τα πάω καλά, γεωγραφία όμως σκίζω.

Είπα στην τάξη πως το Άμστερνταμ βρίσκεται στην Ασία
κι η καθηγήτρια αναγνώρισε πως έχω αξία.

Ο γυμναστής μάς βασανίζει συστηματικά,
Μάς λέει ότι κινιόμαστε σα σπαστικά.

Αλλά εγώ του έφερα από γιατρό χαρτί
Πως πάσχω από ουλίτιδα στο δεξιό αυτί.

Δε γίνεται να μου τη μπαίνουν έτσι οι καθηγητές
εμένα που έχω τόσες χάρες κι αρετές!

Όταν μου είπε η χημικού να πάω να κοιταχτώ,
της είπα, «Να το ξέρετε, με αδικείτε με το οχτώ!»

Άσε ο πληροφορικός, που όλο δύσκολα μας βάζει
κι ύστερα λέει: «Καταλάβατε; Αν όχι, δεν πειράζει»!

Αμ’ η υπεύθυνη βιβλιοθήκης, * που όλο ιδέες κατεβάζει;
Ας είχε κάνα πλέιμποϊ, να κάνουμε και λίγο χάζι…

Παράπονο δεν έχω πάντως, γιατί η αυλή μας είναι ωραία
στο διάλειμμα το διασκεδάζουμε με την παρέα.

Μα τι να με διδάξουνε εμένα τα βιβλία;
Εγώ θα γίνω πλούσιος, θα ‘χω δικά μου πλοία!

Κι αν κάποιοι μου φωνάζουνε «Άντε ρε Άσχετε!! Κουμπούρα!! »,
καθόλου δε μασάω κι απαντάω: «..Και είχα μια φαγούρα!»

Κ.Τζ.

Αφιερωμένο εξαιρετικά στους μαθητές των
30ού και 39ου γυμνασίου και 
30ού και 39ου λυκείου.
(Μέρες που είναι... και χωρίς παρεξήγηση!)

*από την-μέχρι εχτές τουλάχιστον, 31/8/2011-, υπεύθυνη  Βιβλιοθήκης,
καθηγ. Αγγλικών, 
"κυρία Κατερίνα"!.....

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!


2 σχόλια:

Marina είπε...

Καλησπέρα και καλή σχολική χρονιά. Μου άρεσε πολύ το ποιηματάκι σου, είσαι πολύ μέσα στα πράγματα. Θα σε παρακολουθώ..με τη καλή έννοια βέβαια.

kafrin-tzamkat είπε...

Ευχαριστώ για το σχόλιο και για την ...παρακολούθηση!