Η θητεία στη βιβλιοθήκη έληξε στις 31/8/2011. Η αγάπη και το ενδιαφέρον δεν έχουν ημερομηνία λήξης.


Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Για "Το νησί", της Βικτώρια Χίσλοπ

Η Victoria Hislop,  η Αγγλίδα συγγραφέας του μπεστ σέλλερ "Το Νησί", λέει στην ιστοσελίδα της:
 All my money goes on:
…Greek lessons. I have four hours of one-to-one tuition a week and I am addicted. It's like a code that I am cracking, slowly but surely.
 ("Τα χρήματά μου όλα τα ξοδεύω... σε μαθήματα Ελληνικών. Κάνω 4 ώρες ιδιαίτερα μαθήματα την εβδομάδα και έχω πάθει εξάρτηση. Είναι σαν ένας κώδικας, που τον σπάω αργά αλλά σταθερά") 
If I have time to myself:
I read.
("Όταν έχω ελεύθερο χρόνο, τον περνάω διαβάζοντας")

Τα 2 πρώτα επεισόδια της σειράς που βασίστηκε στο βιβλίο της Χίσλοπ προβλήθηκαν ήδη και όλοι  μιλάνε για πραγματικά καλή δουλειά, σκηνοθεσία και ηθοποΐα αξιοπρόσεκτες, για αυθεντική συγκίνηση, κινηματογραφική φωτογράφιση, πολύ καλή σεναριακή απόδοση.  Καιρός ήταν!.. Είχαμε ανάγκη από κάτι καλό. (Αν μάλιστα έρχεται και απο την τηλεόραση, που δε μας έχει συνηθίσει σε σοβαρές δουλειές, ακόμα καλύτερα...)

Προσωπικά, μόνο ένα μειονέκτημα βρίσκω: Τι γίνεται με αυτούς -είμαι κι εγώ ανάμεσά τους- που δεν παρακολουθούν γενικά σήριαλ; Πώς θα σκλαβωνόμαστε κάθε Δευτέρα βράδι; Άραγε να θυσιαστώ για φέτος, στο βωμό της ποιότητας που κάναμε μαύρα μάτια να την συναντήσουμε τηλεοπτικώς; (Αλλά ξέχασα, ευτυχώς υπάρχει και η διαδικτυακή δυνατότητα. Επίσης είμαι σίγουρη ότι κάποιοι-ες μαθητές-ες θα έχουν την καλή θέληση να μου διηγούνται τα επεισόδια που χάνω...). 

Η συνέχεια επί της οθόνης λοιπόν.
 Σύντομα το βιβλιόσπι(ρ)το θα διαθέτει το βιβλίο για δανεισμό. Σπεύσατε για κρατήσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: