Η θητεία στη βιβλιοθήκη έληξε στις 31/8/2011. Η αγάπη και το ενδιαφέρον δεν έχουν ημερομηνία λήξης.


Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010

Η φαγούρα του μαθητή

Κάθε πρωί το ξυπνητήρι και η μάνα με το γάλα!
Να μη μ’ αφήσουν να χαρώ τον ύπνο μία στάλα…

Φτάνω σχολείο μεσ’ τις τσίμπλες και με μυαλό σαπούνι
και οι εξημερεύοντες καθηγητές χτυπάνε το κουδούνι.

Οι μαθητές μαζεύονται να πουν την προσευχή
Και μέσα τους ευλαβικά κάνουν την ίδια ευχή:

«Ας μη σηκώσουνε εμένα για το δι’ ευχών
ούτε να λύσω άσκηση των μαθηματικών».

Δεύτερη ώρα το αποφάσισα, θα πάω στο καπνιστήριο
Δεν υποφέρω των αρχαίων το μαρτύριο.

Έχω να στείλω μήνυμα κι από το νέο μου κινητό.
Είναι το ζήτημα επείγον, δε λύνεται στο μιλητό.
Η μία η φιλόλογος, είν’ όλο απαιτήσεις.
Όλο ζητάει διάβασμα κι ένα σωρό ασκήσεις.

Κι αυτός ο φυσικός που όλο εμένα κατσαδιάζει;
Με άλλους να ασχοληθεί δεν θέλει, δεν αδειάζει!…

Αράζουνε στο διάλειμμα και όλο συνεδριάζουν
Και τα παιδιά δεν σκέφτονται που στην αυλή πουντιάζουν

Η γαλλικού κι η αγγλικού δεν λέω, είναι καλές.
μα τι να κάνουμε τις ξένες λέξεις; ήδη δεν ξέρουμε πολλές;

Η θεολόγος, τι να πω, αγία γυναίκα.
Φοβάμαι όμως πως στο τρίμηνο θα έχω δέκα.

Όταν με εξετάζουνε συνήθως τους ζαλίζω.
Χημεία δεν τα πάω καλά, γεωγραφία όμως σκίζω.

Είπα στην τάξη πως το Άμστερνταμ βρίσκεται στην Ασία
κι η καθηγήτρια αναγνώρισε πως έχω αξία.

Ο γυμναστής μας βασανίζει συστηματικά,
Μας λέει ότι κινιόμαστε σα σπαστικά.

Εγώ όμως του έφερα από γιατρό χαρτί
Πως πάσχω από ουλίτιδα στο δεξιό αυτί.

Δε γίνεται να μου τη μπαίνουν έτσι οι καθηγητές
εμένα που έχω τόσες χάρες κι αρετές!

Άσε ο πληροφορικός, που όλο δύσκολα μας βάζει
κι ύστερα λέει: «Καταλάβατε; Αν όχι, δεν πειράζει»!

Αμ’ η υπεύθυνη βιβλιοθήκης, που όλο ιδέες κατεβάζει;
Ας είχε κάνα πλέιμποϊ, να κάνουμε και λίγο χάζι…

Πάντως, παράπονο δεν έχω, η αυλή μας είναι ωραία
και στα διαλείμματα το διασκεδάζουμε με την παρέα.

Μα τι να με διδάξουνε εμένα τα βιβλία,
Εγώ θα γίνω πλούσιος, θα ‘χω δικά μου πλοία,

Κι αν όλοι μου φωνάζουνε «Άσχετε…!! Κουμπούρα!! »
Εγώ δε θα μασάω, θα απαντάω: «..Και είχα μια φαγούρα!»


Αφιερωμένο εξαιρετικά στους μαθητές των 30ού και 39ου γυμνασίου και 30ου και 39ου λυκείου.
(Μέρες που είναι..)
Καλή σχολική χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: